17. mai på Ellingsrudåsen skole

17. mai tog Slottet flagg

Vi har ventet på gårsdagens pressekonferanse før vi har kunnet gå ut med informasjon om 17. mai i år.

Dessverre er det ikke mulig å gjennomføre et arrangement på skolen samtidig som vi tar gode smittevernhensyn. Det blir derfor ingen fysisk markering av nasjonaldagen i år.

Vi vil likevel markere 17. mai ved å lage en video som vi publiserer på skolens hjemmeside 08.30 på selve dagen. Her vil man se flaggheising, tale fra elevrådslederne og rektor og sang fra elever på 3. trinn.

Flagget heises klokken 08.00 på 17. mai. Dette må i år gjøres uten tilskuere. Flaggheising og tale fra elevrådslederne og rektor vil sendes live på skolens Instagramkonto: ellingsrudasenskole

Håper mange av dere vil følge med her.

Myndighetene åpnet i går opp for samlinger på inntil 20 personer. Vi håper dere alle finner egne og gode løsninger for å markere nasjonaldagen. Vi gleder oss til å kunne gjøre stas på barnas dag igjen neste år.

Mvh. Ellingsrudåsen skole