Velkommen tilbake etter ferien

Vi håper alle har hatt en flott sommer og ønsker velkommen til skolestart mandag 20. august. Vi ønsker spesielt velkommen våre nye elever og alle elevene som skal starte i 1. klasse. Mange av elevene på 1. trinn vil allerede tjuvstarte på skolen med "Sommerskole for skolestartere" fra 6.-17. august.

1.trinn starter klokken 9.00 denne dagen. Mer informasjon om dagen bli sendt ut på SMS uken før skolestart. Alle foresatte blir invitert på kaffe/te i aulaen. Skoledagen avslutter klokken 13.30.

Elevene fra 2. -7. trinn starter til vanlig tid kl 8.30 og har ordinær skoledag. Oppmøte 2. og 3.trinn er ved Startblokka. Resten av trinnene møter opp i øvre skolegård.

Aktivitetsskolen holder morgenåpent fra kl 7.30 - 8.30. Etter at skoledagen er over, vil åpningstiden på AKS være fra kl 13.30 til kl 17.00.